Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision | |||
dwp_uppgift1 [2009-08-25 11:20] Joakim Forsgren |
dwp_uppgift1 [2010-08-26 07:22] Joakim Forsgren |
||
---|---|---|---|
Line 7: | Line 7: | ||
(Skulle ni bli klar med detta kan ni börja fundera igenom övriga punkter. Det är viktigt att alla får tid på sig att läsa i lugn och ro och fundera själva). | (Skulle ni bli klar med detta kan ni börja fundera igenom övriga punkter. Det är viktigt att alla får tid på sig att läsa i lugn och ro och fundera själva). | ||
- | **Uppgift b.** | + | **Uppgift b. ** |
+ | Fundera igenom vad man måste kunna för att utveckla en webbapplikation, | ||
+ | |||
+ | **Uppgift c.** | ||
Diskutera i er grupp vad målen betyder så att ni är överens.\\ | Diskutera i er grupp vad målen betyder så att ni är överens.\\ | ||
Kan man gruppera om målen så att det hänger ihop? Kanske man kan nå flera mål genom att göra en sak. | Kan man gruppera om målen så att det hänger ihop? Kanske man kan nå flera mål genom att göra en sak. | ||
- | **Uppgift | + | **Uppgift |
Fundera ut hur man skall lära sig de olika kursmålen (arbetsformer, | Fundera ut hur man skall lära sig de olika kursmålen (arbetsformer, | ||
Jag vill ha in förslag för varje kursmål eller grupp av kursmål. | Jag vill ha in förslag för varje kursmål eller grupp av kursmål. | ||
- | **Uppgift | + | **Uppgift |
Fundera ut hur jag skall kunna bedöma hur bra ni har lärt er och uppnått betygskriterierna. (alltså vilket betyg ni skall få). | Fundera ut hur jag skall kunna bedöma hur bra ni har lärt er och uppnått betygskriterierna. (alltså vilket betyg ni skall få). | ||
- | **Uppgift | + | **Uppgift |
Vad kalls det som vi har gjort idag?? | Vad kalls det som vi har gjort idag?? | ||